sākums
Ziņas
Par Mums
DEJAs BALVA
DANCE.LV ŽURNĀLS
Deja domā
Horeofone
Iespējas
English
LATVIJAS
DEJAS
INFORMĀCIJAS
CENTRS
Recenzijas
08/05/2025
Pieskāriens kā empātijas, ievainojamības un protesta forma
24/04/2025
Sēņu sensualitāte. Par izrādi “Micēliju tīklā”
02/04/2025
Piederības ķermeniskās robežas. Par izrādi “Savējā un svešā”
27/03/2025
Impresija. Randiņš sarkanā krāsā. Recenzija par dejas izrādi “Fucking Love”
15/03/2025
Vieglā sēņu enciklopēdija. Par laikmetīgās dejas izrādi “Micēliju tīklā”
12/03/2025
Valentīndienas kamasutras. Par dejas notikumiem “Fucking Love” un “Mēs mīlam dejā”
20/02/2025
Uzticīgs dzīvei bez robežām. Par baletu “Kazanova”
17/02/2025
Destrukcija vai jauns sākums? Recenzija par laikmetīgās dejas izrādi “And We Will Never Be Bored Again”
09/02/2025
Āboli un banāni “Smart Art Cabaret 40”
06/02/2025
“Deju tirgus”. Par XXIV Jaunrades deju konkursu
03/02/2025
“Riekstkoža” neiespējamā misija. Par izrādi 11. janvārī
05/01/2025
Jaunais skaistums. Par izrādi “Gadalaiki. Faux pas” Ģertrūdes ielas teātrī
05/01/2025
Apjukums 3(D)efektā. Par izrādi “UniVerss: Tumšā kristāla odiseja”
06/12/2024
Skatuviskās tautas dejas konference – piezīmes un atziņas
25/11/2024
Vai Gogolis pazudis bez vēsts? Par izrādi “Vijs. Šausmu naktis”
16/11/2024
Šī ir tava piruete! Par koncertizrādi “Annas tantes piruetes”
15/11/2024
Atskats uz starptautiskā dejas tirgus “Internationale Tanzmesse NRW” programmas saturu
14/11/2024
Balets “Kazanova” – ar lociņu sirdī, ar pirkstu acī
13/11/2024
Mākoņcilvēki un mūžība. Recenzija par dejas izrādi “Laika nospiedumi”
01/11/2024
Baudot nozīmju slāņus. Par Kijivas Modernā baleta programmu “Dejot, lai dzīvotu”
30/10/2024
Frankenšteinrecenzija: par kritiku, “Donu Kihotu” un Iļanas Puhovas benefici
17/10/2024
Mazāk kritikas, vairāk baudas “Riga IFF” īsfilmu seansā “Deja + pilsēta”
30/09/2024
Lēnais ritms ātri ritošajā pilsētā. Par izrādi “Maiks” festivālā “Homo Novus”
09/09/2024
Mātes, meitas un somas. Recenzija par Lilijas Liporas dejas izrādi “23 hromosomas”
04/09/2024
Augustam patiktu. Par dārzeņu baletu festivālā “Homo Novus”
04/09/2024
Lietuvas Dziesmu un deju svētkiem – 100. Atskats uz Valsts ansambļa “Lietuva” koncertuzvedumu “Pāri laikiem”
03/09/2024
Klejojumi pieredzes laukā savas autentiskās eksistences meklējumos izrādē “Instinction”
28/08/2024
Atspulgu arhipelāgā. Par starptautisko laikmetīgās dejas lielformāta izrādi “Face t(w)o”
19/08/2024
Atskats uz tautas deju ansambļa “Lielupe” 65 gadu jubilejas notikumu
13/08/2024
On, off, on, off… Par kustību izrādi “Apziņas modrības prakse Pulss”
19/07/2024
Izturības vingrinājumi. Par Latvijas Kultūras akadēmijas studiju programmas “Laikmetīgās dejas māksla” bakalauru izrāžu skati “Ar galvu pa priekšu”
04/07/2024
Salvadora sapnis. Par baletu “Dons Kihots”
28/06/2024
Kas kutina tavas smadzenes? Otrā daļa. Par laikmetīgās dejas programmas “Horos” četrām izrādēm
28/06/2024
Kas kutina tavas smadzenes? Pirmā daļa. Par laikmetīgās dejas programmas “Horos” rezidentu skicēm
21/06/2024
Meditācija kustību miglā. Recenzija par dejas izrādi “Trīsošā migla”
17/06/2024
“Analogā klātbūtne”. Oskara Moores teksts par Valmieras Starptautiskā multimediju festivāla performatīvo eksperimentu “Analogā klātbūtne”
14/06/2024
Kārtīgie džungļi. Par baletu “Džungļu grāmata”
06/06/2024
Vakars pie virsotnēm. Par Radu Poklitaru baleta viencēlienu pasaules pirmizrādi
03/06/2024
Ko vēl varam darīt ar saviem ķermeņiem? Sarunas par Dejas dienas darbnīcām un izrādēm
26/05/2024
Vai “Iekšu” saturs atklāj Latvijas laikmetīgās dejas profesionālo pamata uzturvielu trūkumu?
24/05/2024
Saules karaliene. Recenzija par Rūtas Pūces laikmetīgās dejas izrādi “Iekšas” Ģertrūdes ielas teātrī
03/05/2024
Par un ap haotiskiem gāzu daļiņu sapņiem. Par dejas izrādi “Body of Dreams”
03/05/2024
Ēdene un citi zvēri. Par divām “Džungļu grāmatām”: Raimonds Martinovs un Akrams Hans
23/04/2024
Pāri un rāmji. Par Lienes Gravas izrādi “Pāru terapija”
08/04/2024
Atgriežoties haipā par 2024. gada “HYPER WEEKend Latvia”
08/04/2024
Pankrate, fado un bezgalīgi zils. Par Starptautisko Baltijas baleta festivālu
20/03/2024
Skats no attāluma. Par baletu “Žizele” un debijām tajā
11/03/2024
Ilgas pēc mājām. Recenzija par performanci “Make yourself at home” (“Jūties kā mājās”) un dokumentālo filmu “Mājas”
01/03/2024
Cik jaunu sākumu vēl piedzīvosim? Recenzija par laikmetīgas dejas izrādi “Klātbūtnē”
27/02/2024
Kopā siltāk*. Baltijas Dejas platformas apskats
20/02/2024
Debijas baletā “Bajadēra”. Raksta Gunta Bāliņa
20/02/2024
Jauni, enerģiski un (bez)cerīgi? Par kustību izrādi “tas ir viss, ko mēs varam”
14/02/2024
Jetes Lonas Hermanis nāves stāvokļi. Recenzija par performanci “Endling”
03/01/2024
Dredainais, ragainais un vēl makaronroka. Par izrādi “Gaiši zilais punkts”
27/12/2023
Kopīgi meklējumi. Par dejas apvienības “SIXTH” izrāžu vakaru “Uztaisi jēgu ar mani”
13/12/2023
Baleta koncerts ar vistām. Recenzija par baletu “Veltīgā uzmanība”
06/12/2023
Agra Daniļeviča tautas dejas. Recenzija par koncertu “Manas tautas dejas”
28/11/2023
Dejas drāma. Iespaidi pēc Baltijas Drāmas foruma 2023 viesizrādēm
28/11/2023
Tur, kur vienmēr spīd saule. Par baleta “Veltīgā uzmanība” pirmizrādēm
07/11/2023
Lielāki par pasauli. Par “Carry on” ekspedīciju Rīgas cirkā
31/10/2023
Pieaugšanas lirika. Par izrādi “Balsis klusumā. Ieskautie”
15/10/2023
Perspektīvu meklējumos. Par deju lieluzvedumu “Mūžīgais dzinējs”.
04/10/2023
Oscilācijas un obsesīvas domas laikmetīgās dejas izrādes “Aizsācēji un iesācēji” kontekstā
27/09/2023
Skatuviskās dejas vektors. Pārdomas par aizgājušo Deju svētku norisēm un to iespējām nākotnē
04/09/2023
Zvaigznes Aizputē. Par dejas festivālu “Horos”
01/09/2023
Baltus ceļus iet. Pārdomas pēc Deju svētku lielkoncerta “Balts”
29/08/2023
Zvaigžņu lietus atkal Jūrmalā. Subjektīvi par redzēto XXIII Starptautiskajā baleta festivālā “Baleta zvaigznes Jūrmalā”
28/08/2023
Dvēseles nav, bet 30 minūtēs var uztaisīt. Par laikmetīgās dejas izrādi “Augšup pa lejupejošām kāpnēm”.
22/08/2023
Cerība ir? Par laikmetīgā cirka izrādi “Pienene”
16/08/2023
Pēc 82 gadiem. Recenzija par Kristīnes Brīniņas izrādi “Visi skaitās”
30/07/2023
Jaunas vēsmas tautas dejā ar “Trejdeviņiem spēlmanīšiem”. Recenzija par tautas mūzikas koncertu “Trejdeviņi spēlmanīši”
28/07/2023
Dejas, kas kuplina dziesmu svētkus. Par deju Dziesmu svētkos
28/07/2023
Atklājumi un pārsteigumi. Par klasiskā un laikmetīgā baleta vakaru “Iespējams XI”
21/07/2023
Baltais zelts. Atskats uz Deju svētku lielkoncertu “Balts”
12/07/2023
Par nenormāliem ķermeņiem! Izrāde “Līdz nāve mūs šķirs”
11/07/2023
Ceļā uz jūru. Par izrādi “Upe manā galvā”
03/07/2023
BurburburBURAS. Par deju grupas “Buras” jubilejas koncertu
29/06/2023
Laikmetīgās dejas saulgrieži. Par performanci “Tornado”
27/06/2023
Savāda recenzija par savādu lekciju. Par izrādi “Piecas dziesmas – pasauli apdzīvojot”
20/06/2023
Rīgas Baleta skolai 90. Pārdomas pēc svētku salūta
12/06/2023
Jurjāns – Janāčeks. Par operu “Jenūfa”
07/06/2023
Emocionāls un tehniski spēcīgs izpildījums leģendāras mūzikas pavadījumā. Saruna par izrādi “Show Must Go On”
06/06/2023
Bez trikiem, bez drāmām, bez rekvizītiem. “Snick Dance Company” sezonas atskaites koncerts
31/05/2023
Batuts. Piezīmes par 29. Čehijas dejas platformu
24/05/2023
Dejas mīlestība 30 gadu garumā. Par LNOB premjera Sergeja Neikšina benefici
05/05/2023
Vijs. Šausmīgi forši. Par baletu “Vijs. Šausmu naktis”
03/05/2023
Svešās šausmas. Par izrādi “Vijs. Šausmu naktis”
02/05/2023
Kā sīpola mizai atlobīties pie sevis. Par “Laumiņu dumpi”
26/04/2023
“Serenāde” un/vai “Carmina Burana”?
20/04/2023
Purgatorijs Ģertrūdes ielā. Par izrādi “Mans līgums ar krēslu”
19/04/2023
Par melnbaltumu baletā. Indija, Krievija un Latvija baletā “Bajadēra”
18/04/2023
Trausla un mūžīga satikšana. Par “IevaKrish” izrādi “Satikt”
05/04/2023
Vecāks par vienu stundu jeb vienu izspēlētu spēli. Par izrādi “Aizsācēji un iesācēji”
04/04/2023
No svētdienu K-pop dejiņām līdz augsti profesionālām koncertprogrammām
01/03/2023
Atminēties nākotni. Par Kristīnes Brīniņas izrādi “Vai esam tikušies agrāk?”
10/02/2023
Personībām izkrāsots Štrauss. Par Baibas Kokinas benefici LNOB
08/02/2023
Ko tu gribi sasniegt? Par izrādi “Atceries mani”
30/12/2022
Absurda debates esence. Recenzija par izrādi “Pretpoli”
28/12/2022
Mežaparkā dejo arī hiphopu. Saruna ar Signiju Joci par Baltic Dance Cup 2022
28/12/2022
Kustības esamības un neesamības gradācijas. Recenzija par Līgas Ūbeles “Kustību lekciju bez nosaukuma”
26/12/2022
Zeķu otrā dzīve. Par kustību komēdiju Mediis Soccus Opera
25/12/2022
Baleta gadsimts zelta putekļos
24/12/2022
Sieviešu spēks un skaistums Vibe Dance Studio mūsdienu deju šovā “Man nepietiek”
23/12/2022
Jāņa Ērgļa “Trejdeviņas spēles”. Ieskats TDA “Teiksma” jubilejas koncertā
12/12/2022
Spēja runāt. Recenzija par teātra trupas “Kvadrifrons” izrādi “Pisties vai dzīvot”
09/12/2022
Valkīru vakars Vāgnerielā
02/12/2022
Nejaušība un laimes spēle. Par “Quorum Ballet” izrādi “Romeo un Džuljeta”
22/11/2022
Par Ahileja papēdi. Elīnas un Rūdolfa Gediņu izrāde “Es eju ārā dārzā”
21/11/2022
Cool neoklasika*, un arī man gribas dejot. Par “Serenāde. Carmina Burana” pirmizrādēm
17/11/2022
Dances of the Lost.* Par multimediju projektu “Dārziņš”
11/11/2022
Atgriešanās pilnās burās. Par deju grupas “Buras” 25. jubilejas koncertu pēc pandēmijas laika paralīzes
31/10/2022
Kur meklējama baleta jēga? Par Rīgas baleta simtgadei veltītajām foto izstādēm
05/10/2022
Skatuve/aizskatuve. Par dejas apmaiņas programmu “Horos”
09/09/2022
Pārdomas un jautājumi pēc festivāla “Laiks dejot”
02/09/2022
Skandināviski identitātes meklējumi. Par LNOB izrādi “Pērs Gints”
31/08/2022
Ko gribas domāt par kustību, kad ir viena [sest]diena. Par Valmieras Vasaras teātra festivālu
29/08/2022
Trīs drāmas vienā vakarā. Par festivāla “Baleta zvaigznes Jūrmalā” Mazās zāles programmu
26/08/2022
Atgriezeniskā saite. Par dejas apvienības SIXTH izrādi “Ceļos”
24/08/2022
Daudznozīmīguma pilns viennozīmīgi laikmetīgs balets. Recenzija par baletu “(Ne)stāsti man pasakas”
23/08/2022
“Tīklā” – vienkārša izrāde, kas uzrunā jauniešus
19/08/2022
Dziesmu un Deju svētki kā multimediāls piedzīvojums. Par koncertuzvedumu “Dziesma dejo, deja skan”
16/08/2022
Pelnītas ovācijas. Par XXII Starptautisko baleta festivālu “Baleta zvaigznes Jūrmalā”
04/08/2022
Deja starp slimību un veselību
20/07/2022
Monstrozais un brīnišķais ķermenis. Par Alena Māršala performanci “SonoR”
06/07/2022
Vienlaicīgošanās haosa kārtībā. Par izrādi “Sync”
04/07/2022
Iespēja augt. Par klasiskā un laikmetīgā baleta vakaru “Iespējams X”
27/06/2022
No dažādiem leņķiem. Par Francijas izglītības programmas “Coline” viesizrādēm
22/06/2022
Pārmaiņu jūtīs. Par Rīgas Baleta skolas izlaiduma koncertu
16/06/2022
Burbuļi un attālumi. Par Janas Jacukas izrādi “Attālums starp mums”
08/06/2022
Baltijas Dejas platforma. Vērtīgi un drosmīgi
01/06/2022
Vēl viss ir iespējams. Par klasiskā un laikmetīgā baleta vakaru “Iespējams X”
26/05/2022
Recepte labākajam šovam Baltijā. Par mūsdienu deju horeogrāfijas konkursu “Best Show 2022”
16/05/2022
Silfīdas trauslums ar vējdzirnavu spēku. Par baletu “Ņižinskis”
11/05/2022
Viena dzīve mākslā. Par grāmatu “Artūrs Ēķis. Dzīves šūpoles”
22/04/2022
Uz Deju svētkiem… aulēkšiem! Par koncertu “Deju pavasaris”
19/04/2022
Dievs, ģēnijs, vājprātīgais. Par baletu “Ņižinskis”
30/03/2022
Minūtes, sekundes, stundas… Par Gediņu / Dzudzilo izrādi “Ļoti labas minūtes”
23/03/2022
Fake it till You Make it.* Par LKA studentu izrādi
17/03/2022
Visas sēnes nolasītas. Pārdomas par izrādi “Sēņošanas čempionāts 2021”
02/03/2022
Mīlestības mauzolejs. Par Gediņu / Dzudzilo izrādi “Ļoti labas minūtes”
21/02/2022
Iespēja publiski kļūdīties. Par izrādi “Glitch”
16/02/2022
Tumsas labirintā. Par apvienības “IevaKrish” izrādi “Labra nams”
01/02/2022
Mazā nāvīte, vai tad ne? Par Milanas Komarovas darbu “Vilinošās tāles”
28/01/2022
Laikmetīgā deja pret eidžismu. Par instalāciju dejā un foto “Re Vera”
20/01/2022
Trīs īsie stāsti. Par jauno horeogrāfu darbiem “Starptelpa”, “Mums”, “Viens” projekta “Jauno maiņa” ietvaros
19/01/2022
Spēlējam baletu “Pandēmijas ierobežojumi”. Par LNOB iestudējumu “Divi metri”
09/12/2021
Svētki, lai atcerētos svinēt. Par tautas deju lielkoncertu “Saule vija zelta rotu”
06/12/2021
Citādie svētki. Par mūsdienu dejām Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkos
23/11/2021
Spēks dzīvot, kā vēlies. Par izrādi “Femina”
03/11/2021
Ideja par bērnu. Par Gretas Grinevičiūtes izrādi “Deja objektam un bērnam”
02/11/2021
A ja nu tas tiešām bija sūds? Trash raksts par laikmetīgo mūziklu “Balss no beletāžas” Viskaļos
21/10/2021
Veltījums leģendai. Par ASV laikmetīgā baleta trupas “Complexions” izrādi “Stardust”
19/10/2021
Bērnu laiks. Par Kristīnes Brīniņas izrādi “Izdzīvot bērnus”
18/10/2021
Glītās šausmiņas. Par LNOB iestudējumu “Drakula”
18/10/2021
Drakulas iznīcinošais mīlestības spēks. Par LNOB iestudējumu “Drakula”
04/10/2021
Bērnības frekvence. Par Kristīnes Brīniņas izrādi “Izdzīvot bērnus”
07/09/2021
Noskaties, kā sabrūk māja. Par Kristīnes Brīniņas izrādi “Drupas”
02/09/2021
Arī balets grib būt tuvāk skatītājam. Par LNOB pasākumu “Nāc uz baletu!”
31/08/2021
“Vides dejas” frekvence
18/08/2021
Apollons sadeg Ventspilī
16/08/2021
Kad teātris satiek deju. Vērojumi Valmieras Vasaras teātra festivālā
10/08/2021
Kā jau katru gadu “Baleta zvaigznes Jūrmalā”. Šogad – neparastāk
28/06/2021
21 nevar nedejot. Par LKA Laikmetīgas dejas mākslas absolventu diplomdarbiem
06/04/2021
Koronavīrusa laikmetā dusošā princese
16/03/2021
2D Deja. Starp mīlestību un vardarbību. Recenzija par Janas Jacukas darbu “Viss būs labi”
27/02/2021
2D Deja. Pārdzīvojot vīrišķību. Par Klāva Liepiņa izrādi “Grosombols”
14/02/2021
2D Deja. Ekskursija – apskatīta video formātā. Recenzija par Sandras Lapiņas izrādi “Ekskursija”
07/02/2021
2 D Deja. Tā mēs svinam. Recenzija par izrādi “Un pēkšņi gulbji!”
21/01/2021
2D Deja. Slikti, sliktāk, vissliktākais. Recenzija par Agates Bankavas izrādi “Laba laikmetīgās dejas izrāde “Slikta””
12/01/2021
2D Deja. Recenzija par Sintijas Siliņas izrādi “Rock Bottom /// Bedre”
21/12/2020
Deja domā: Rotaļas ar kanoniem. Recenzija par Diānas Gavares darbu “Savu ceļu noaudīšu”
21/12/2020
Deja domā: Personiska deja subjektīvā brīvībā jeb Izdejot brīvību. Recenzija par Diānas Gavares darbu “Savu ceļu noaudīšu”
14/12/2020
Deja domā: Viņa un Viņš. Recenzija par Artura Sokolova darbu “Dzīves ceļi”
14/12/2020
Deja domā: Pastaiga gar jūru. Recenzija par Artura Sokolova darbu “Dzīves ceļi”
07/12/2020
Deja domā: Mūžīgais dzinējs un eņģeļu skatieni. Recenzija par Lindas Lejiņas-Grebinas darbu “Perspektīva”
07/12/2020
Deja domā: Vientulības nasta. Recenzija par Lindas Lejiņas-Grebinas darbu “Perspektīva”
01/12/2020
Mīts par skaistumu. Par Janas Jacukas izrādi “Baiļu rutīna”
30/11/2020
Deja domā: Šī Agneses istaba. Recenzija par Agneses Bordjukovas darbu “Skaļākā vieta pasaulē”
30/11/2020
Deja domā: Par Agneses Bordjukovas darbu “Skaļākā vieta pasaulē”
02/11/2020
Jūlija Brauere spīdoša Nikijas lomā baleta iestudējumā “Bajadēra”. Recenzijas tulkojums
26/10/2020
Neizmantotās izdevības. Par Royal Dance Studio izrādi “Samaitātā”
14/10/2020
Vai resnas meitenes drīkst rakstīt par baletu? Par baletu “Gulbju ezers” Aivara Leimaņa inscenējumā
14/10/2020
Patiesi augstvērtīgiem mākslas darbiem nav noilguma. Par baletu “Gulbju ezers” Aivara Leimaņa inscenējumā
13/10/2020
Ar kuvaldu pret vīrietību. Par Klāva Liepiņa izrādi “Grosombols”
14/09/2020
Kustība pašrefleksijā. Par Olgas Žitluhinas izrādi “Zūdības dejas” (2008./2020.)
10/09/2020
Cilvēks, vide, kustība. Par festivālu “Vides deja”
08/09/2020
Viņi saskārās tikai uz brīdi, pēc tam ilgi dejoja vieni. Par Olgas Žitluhinas un “Fine 5” izrādi “Es biju šeit”
01/09/2020
Kopienas stafete. Par laikmetīgās dejas notikumu “819 minūtes dejas mākslas”
18/08/2020
Horeogrāfija, kas nesniedz atbildes. Recenzija par Edmunda Veizāna darbu “Par kontrastiem hip-hop valodā”
18/08/2020
Brīvība kā virsvērtība. Recenzija par Edmunda Veizāna darbu “Par kontrastiem hip-hop valodā”
10/08/2020
Gulbis pilsētas centrā. Recenzija par Milanas Komarovas darbu “It’s Happening Again”
10/08/2020
Plūstamība kā idejas izteiksmes līdzeklis. Recenzija par Milanas Komarovas darbu “It’s Happening Again”
04/08/2020
Bezapziņas atspulgā. Recenzija par Jura Goguļa darbu “Dabas atspulgā”
04/08/2020
Gribam tradīcijas, bet nespējam atteikties no modernisma. Recenzija par Jura Goguļa darbu “Dabas atspulgā”
28/07/2020
Uz tilta nav taisnvirziena ceļa. Recenzija par Agates Bankavas darbu “Karte”
28/07/2020
Kartē atrastais un pazaudētais. Recenzija par Agates Bankavas darbu “Karte”
28/07/2020
Deja domā: Laikmetīgā deja. Agate Bankava “Karte”
27/07/2020
Deja domā: Tiks publicēti dejas videodarbi un recenzijas par tiem
28/04/2020
Maldinošā nacionālā dejas platforma
06/02/2020
Vai dejot ir laime? Par XXII Jaunrades deju konkursa finālu
10/01/2020
Līgumi un dīli uz skatuves un ap to. Par izrādi “Drosmes projekts”
10/01/2020
Ļauj man paskatīties. Par performanci “LetMeC” Budapeštā
02/01/2020
Pārmiesošanās. Par Alises Madaras Bokalderes kustību izrādi “Lolojums”
10/12/2019
Un kā klājas tavai kājai? Par Agates Bankavas izrādi “Kur tu esi kad es guļu”
02/12/2019
Agate strādā un es arī neguļu. Par Agates Bankavas izrādi “Kur tu esi kad es guļu”
12/10/2019
Jaunā cilvēka ķermenis jeb “Homo Novus 2019”
03/10/2019
Īstās dzīves supervaroņi. Par Lienes Gravas kustību izrādi bērniem “pusOtrs”
02/10/2019
Čuksti tumsā. Par izrādi “Naktene”
27/08/2019
Krāšņas un bagātīgas svinības. Par starptautisko baleta festivālu “Baleta zvaigznes Jūrmalā”
19/07/2019
Prieks, kopīgs un personīgs. Par pirmo Dejas balvu
15/07/2019
Prāts vai iztēle? Par Krišjāņa Santa un Ievas Gaurilčikaites izrādi “Labrys”
08/07/2019
Klausīties deju. Par izrādi „Forti, Pakstons, Rainere lasa savus rakstus” Ņujorkā
04/07/2019
Cilvēks ir vientuļa sala. Par izrādi “Dievišķs fakts”
26/06/2019
Kad negatīvais attīra un atbrīvo. Par laikmetīgās dejas izrādi “Ideal Fe[male]”
18/06/2019
No klasikas līdz eksperimentiem. Atskats uz baleta vakaru “Iespējams IX”
17/06/2019
Maiga sirds jeb ievads feminismā. Par dejas izrādi “Ideal Fe[male]”
04/06/2019
Izaicinājums jaunajiem. Par koncertprogrammu “Jaunus rakstus izrakstīt”
03/06/2019
Tā runāja horeogrāfe. Par Janas Jacukas īsizrādi ciklā “Ārējais klimats / iekšējais laiks”
27/05/2019
Pasakas pirms miega. Par baleta viencēlieniem “Hamlets / (Ne)stāsti man pasakas”
24/05/2019
Gardie kumosiņi. Par baleta viencēlieniem “Hamlets. (Ne)stāsti man pasakas”
23/05/2019
Tas taču ir tik loģiski! Par Dejas balvas pasniegšanas ceremoniju
20/05/2019
Everything is horeogrāfija. Par projektu “Ārējais klimats / Iekšējais laiks”
15/05/2019
Katram pašam sagremot sevi. Par izrādi “Dievišķs fakts”
07/05/2019
Sievietes transformatīvā pieredze. Par izrādi “Divotne”
22/04/2019
Rezonanse par rezonansēm. Par izrāžu vakaru “Rezonanses. Trīs”
10/04/2019
Dejas transformācijas. Par projektu “Kāda deja der laukiem?”
14/03/2019
Rinķis, aplis un gumijas stiepšana. Par projekta “Ārējais klimats / iekšējais laiks” pirmo sēriju
26/02/2019
Skola, telefons un deja. Par dejas izrādi “3D par telefoniem”
04/02/2019
Kas sacerējis “Raimondu”? Par baletu “Raimonda” LNOB
22/01/2019
Visskumjākais stāsts… par kurtizāni Kapuleti namā. Par “Romeo un Džuljeta” LNOB
08/01/2019
Sadzeltie un apdegušie. Par baletu “Antonija #Silmači”
02/01/2019
Abas pret malām. Par deju lielizrādi “Abas malas”
17/12/2018
Brutāls autentiskums. Par laikmetīgās dejas izrādi “Rokzvaigzne”
16/12/2018
Skatīties un pamanīt. Par laikmetīgās dejas izrādi “Bedre”
11/12/2018
Simtgades vidutāji. Par deju lielizrādi “Abas malas”
05/12/2018
Nabassaite. Par deju lielizrādi “Abas malas”
27/11/2018
Mūsu Madara Laika upē. Par deju lielizrādi “Abas malas”
12/11/2018
Kur dejā rodas dzeja? Par izrādi „visas manas vājības ir tavas lūpas”
12/11/2018
Čurļonis. Piafa. Piedodiet. Par Lietuvas Nacionālā baleta viesizrādēm
07/11/2018
Krustosim zobenus, kliegsim Vivat! Par baletu “Trīs musketieri”
30/10/2018
Izlaušanās ceļš. Par izrādi “No miglas”
09/10/2018
Labākās mantiņas vīriešiem. Par izrādi “Bez piecām minūtēm decembris”
24/09/2018
Eksperiments: kā radīt sevī pārtapšanas telpu. Par divām “Homo Novus” izrādēm
13/09/2018
Atrast pērles svešā deju jūrā. Par festivālu “Open Look 2018” Sanktpēterburgā
10/09/2018
Bioķīmisko kalkulatoru deja. Par izrādi “Future Freak”
04/09/2018
Mūžīga kā jūra. Par izrādi “Future Freak”
18/07/2018
Muša un zilonis jeb laiks gaidīt. Par Karla Saksa izrādi “Stāvoklis un dizains” festivālā “Laiks dejot”
16/07/2018
Svētki ir notikuši. Par deju lieluzvedumu “Māras zeme”
09/07/2018
Dzinējs. Par ieskatu Alises Putniņas topošajā izrādē “Klēpis”
09/07/2018
Ko rāda “deju kari”? Par Dziesmu un Deju svētku deju kolektīvu konkursu
07/07/2018
Kristas Briģes fotostāsts no deju lieluzveduma “Māras zeme”
03/07/2018
Patiesīgums. Par festivālu “Laiks dejot 2018”
26/06/2018
Starptautiskais skatuves mākslas un dejas festivāls Vācijā aicina pieteikt izrādes
21/05/2018
Nenovērtējams mantojums. Par koncertu ciklu „Ar sirdi dejā un svētkos”
14/05/2018
Noturēt fokusu. Par deju grupas “Ritms” izrāžu vakaru “Interpretācijas”
14/05/2018
Noturēt fokusu. Par deju grupas “Ritms” izrāžu vakaru “Interpretācijas”
02/05/2018
Klasiskajām lomām ar līkumu. Par cirka izrādi bērniem “Citroni un medus”
11/04/2018
No klasikas līdz eksotikai. Par 23. Starptautiskā Baltijas baleta festivāla Galā koncertu LNO
03/04/2018
Kad atmiņas (aiz)kustina. Par laikmetīgās dejas izrādi “Memor”
30/03/2018
Par “Raimondu” Vīnes Valsts operā un ne tikai
28/03/2018
Tā, lai būtu skaidrs. Par “Premiere” uzvarētāju izrādēm ĢIT
23/03/2018
Latvijas Dejas informācijas centrs aizsāk pasākumu ciklu “Deja domā”
20/03/2018
Princeses vieta. Par dejas izrādi bērniem “KASTE notiek?”
27/02/2018
#bodymatters jeb #ķermenimirnozīme. Par Bena J. Rīpes jaunāko izrādi “Carne Vale!”
02/02/2018
Iespēja redzēt maģisko baletu no iekšpuses – baleta burziņš bērniem
30/01/2018
Kā savaldīt Pēru Gintu? Par LNOB iestudējumu “Pērs Gints”
24/01/2018
Kas notika ar horeogrāfiju “Gaismas rakstos”?
27/12/2017
Bez vainas vainīgs. Par baletu “Process” Viļņā
14/12/2017
Atmiņas par „Memor”
13/12/2017
Dievmāte ringā. Par izrādi “Divotne”
12/12/2017
Nospēlē manu simfoniju. Par Agates Bankavas izrādi “Memor”
01/12/2017
Ko atcerēties no dejas? Par Sašas Valcas izrādi “Kreatur”
29/11/2017
Vai Tu esi Context ’ ā?
17/11/2017
“Nebijāt? Paši vainīgi!” Par izrādi “33”
12/10/2017
Katram savu visumu. Par izrādi “Dzirdi mani”
21/09/2017
Poētiski apokaliptiska kustību ainava. Par izrādi “24 h miega”
14/09/2017
Ķermeņa pieredze festivālā “Homo Novus 2017”
28/06/2017
Gunta Bāliņa par koncertu “Iespējams VII”
19/06/2017
Kur bads, tur rindas. Par metāloperu “Kurbads”
30/05/2017
Pievilkt vēl ciešāk. Par izrādi “Eksperiments ar apskāvienu”
22/05/2017
Vai viss ir iestudēts? Par laikmetīgās dejas izrādi “Tie”
12/05/2017
Sākums, kas nekad nebeidzas. Par laikmetīgās dejas izrādi “Šūpulis”
10/04/2017
Gunta Bāliņa par baleta “Korsārs” izrādi 30. martā
04/04/2017
Precības cirkā. Par Liepājas teātra izrādi “Precības”
28/03/2017
Amerikas baleta zvaigznes LNOB
22/03/2017
Gunta Bāliņa par galā koncertu “Etoile Ballet Gala”
15/03/2017
Visi esam kautrīgi. Par izrādi “I’m a Really Shy Person”
24/02/2017
“Es domāju, ka viss ir galvā, izrādās – arī kājās,” Jette Užāne
02/12/2016
Dejotāju un aktieru satikšanās klusajā dabā. Par izrādi “Nature morte”
28/11/2016
Viedokļi par izrādi “Viņa dejo”
16/11/2016
Par neko un visu. Par “Homo Novus” izrādēm “55” un “Iemūžinātais laiks”
06/11/2016
Taurenis, valis un pelēks. Par Filipa Gemahera viesizrādēm “Homo Novus” ietvaros
02/11/2016
Pērs Gints dejo
04/10/2016
Ne vienmēr vairāk ir arī labāk. Par dejas izrādi “Ēnas” Berģos
26/09/2016
Vai mēs sapratāmies? Par izrādi “Bez vārdiem”
22/09/2016
Tas, ko viņa izliekas neredzam… Par izrādi “Tas, ko viņa neredz”
23/08/2016
Prieks un balets vasarā
11/08/2016
Par 17. Starptautisko baleta festivālu „Baleta zvaigznes Jūrmalā”
10/08/2016
Kā es spēlēju un dancoju jeb 24 stundas vasaras teātra festivālā
02/08/2016
Par Rīgas Horeogrāfijas vidusskolas audzēkņu koncertu
23/07/2016
Recenzija par laikmetīgās dejas izrādi “Asorti”
13/07/2016
Mūsu stereotipu ķermeniskā vārdnīca. Par izrādi “Gandrīz nekad” festivālā “Laiks dejot”
20/06/2016
Izrāde “Vērpete” griezīs Saulgriežus Cīravā
14/06/2016
Piezīmes par dejas izrādi “Turku Kafija”
07/06/2016
Par LNOB koncertu “Iespējams”
19/05/2016
Nevar palaist garām to, kas notiek ar tevi. Par izrādi “Vērpete”
12/05/2016
Sievišķīgi trausla izrāde/izstāde. Par “Dejo dejo dejo”
10/05/2016
Visiem zināmais vēstījums. Par izrādi “Opinion Public”
05/05/2016
Process. Par izrādi/izstādi “Dejo dejo dejo”
25/04/2016
Iekustināts dzīvesprieks. Par izrādi “Citāda milonga”
20/04/2016
Par vīrieša ego. Par baleta iestudējumu “Šeherezāde un viņas stāsti”
21/03/2016
Tur slēpjas kaut kas interesants. Par izrādi “Asorti”
15/03/2016
Ballīte ar olu. Par izrādi “Asorti”
03/03/2016
Par izrādi “carry on” Ruckas muižā
18/02/2016
Pseidoreferāts par koncerteksāmenu “Nosaukums”
17/02/2016
Bara spēks. Par izrādi “Sāncenšu bari”
04/02/2016
Stāsts par karstām sirdīm, nezināmo tāli un Ziemeļmeitu
01/02/2016
Dejojot ar Ziemeļmeitu
12/01/2016
Novērotā deja. Par izrādi “Trīspadsmit21”
30/12/2015
Olgas Baltā dejotāju pasaka
23/12/2015
Ziemassvētku eglīte Zirgu pastā. Par dejas notikumu „Viss baltā”
22/12/2015
Banālās frāzes aizstājot ar deju. Par izrādi “TRĪSPADSMIT21”
15/12/2015
Pārdomas starp skatuves un astronomisko Jaungadu
14/12/2015
Kindejo. Par deju grupas „Buras” koncertu
07/12/2015
Īsts popkorns. Par deju grupas “Buras” koncertu
23/11/2015
Meklējot sevi, pazust dejā. Par „Mežonīgo triloģiju”
20/11/2015
Uzdrīkstēšanās un profesionalitāte vienlaicīgi. Par izrādi “Atgriešanās”
07/11/2015
Gaisma dara aklu. Iedvesmojoties no izrādes “Liesmojošā tumsa”
14/10/2015
Otrs nāk palīgā kustināt. Par izrādi “more than naked”
09/10/2015
Ārā visi no skapjiem. Par izrādi “Take Me as a Present”
30/09/2015
Teātris kustībā jeb kustīgais teātris Igaunijā
10/09/2015
Dzejolis par izrādi “Vērpete”
09/09/2015
Veiksmīgas debijas baletā “Romeo un Džuljeta”
08/09/2015
Bilžu grāmata. Par izrādi “Manu lietu dzīve”
02/09/2015
Par festivālu “Baleta zvaigznes Jūrmalā”
01/09/2015
Pirmvārdu uzplaiksnījums pilnmēnesī… Par Von Krahl teātra projektu “Pirmvārdi”
29/07/2015
Horeogrāfi 2011 – 2015. Piezīmes par diplomdarbiem
21/07/2015
Par Latvijas izrādēm festivālā “New Baltic Dance” Viļņā
16/07/2015
Kustīgie Dziesmu svētki
06/07/2015
Ar smaidu par deju. Par izrādi “Contemporary?”
03/07/2015
Saruna par Ķīnu. Par izrādi „Stāstnieks”
02/07/2015
Sestdienas vakara impresijas. Par izrādēm “Vilcene” un “Stāstnieks”
01/07/2015
Darbs dara darītāju. Par Andrjusa Katina izrādi “Work”
01/07/2015
Drosmīgais trauslums. Par izrādi “[Fragile]”
30/06/2015
Pieraksti dienasgrāmatā. Par LKA studentu diplomdarbiem
29/06/2015
Baleta sezonas izskaņas pasākumi
26/06/2015
Zanes Zlemešas zīmējumu recenzija par izrādi “Maiju”
25/06/2015
Zanes Zlemešas zīmējumu recenzija par izrādi “Work”
18/06/2015
Zanes Zlemešas zīmējumu recenzija par izrādi “Contemporary?”
08/06/2015
Foršie. Par izrādi „Noķer mani”
23/05/2015
1000 zīmes: Noķer mani
14/05/2015
“Durvis” no Austrumiem uz Rietumiem
06/05/2015
Kad acis mirdz un grīda deg: “Ritmam»” – 45
29/04/2015
1000 zīmes: Korpuss
28/04/2015
Trīs attēlos #30: Korpuss
28/04/2015
Par izrādi “No Vecmīlgrāvja ar mīlestību”
21/04/2015
Vīriešu nav. Nepublicēts fragments no recenzijas par izrādi “Meitenes neraud”
14/04/2015
Bez darba cilvēks aiziet bojā. Par Borisa Eifmana baletu “Up & Down”
09/04/2015
„Nu, tad uzvelc maisu un ej…” Skatītājas viedoklis par izrādi “Vilcene”
31/03/2015
Īsi, konkrēti un citādi par “Complexions Contemporary Ballet”
30/03/2015
Desmit gadi „Mīlestībai”. Un atkal par to pašu
25/03/2015
Skatītājas pārdomas par flāmu horeogrāfa un latviešu dejotāju veidoto izrādi “No Vecmīlgrāvja ar mīlestību”
24/03/2015
Una uzzīmēja Mīlestību
24/03/2015
Mežonības lauznīši. Skatītāja par izrādi “Mežonīgā triloģija”
11/03/2015
“Mežonīgā triloģija” trešoreiz!
05/03/2015
Izrāde, kas prasa 16+ norādi. Par „Meitenes neraud”
24/02/2015
Trīs attēlos #26: Mežonīgā triloģija @ PigeonBridge
18/02/2015
Balets runā un skaidro! Par izglītojošo paraugstundu “Baleta pasaulē”
04/02/2015
Traģēdija, cik brīnišķīgi! Par izrādi „Viens un Divi”
02/02/2015
Bez nospieduma atmiņā. Par izrādi „Romeo un Džuljeta”
23/01/2015
Divas stundas deju zālē. Par studentu “Atskaiti”
16/01/2015
Kusties, kusties, kusties! Studentu kopprojekta „Pulss” apskats
16/01/2015
Siltais Čehovs. Par izrādi „Vaņa*”
13/01/2015
Galvenais ir personības spēks. DANCEPUNKC bija uz kabarē „La Luna”
30/12/2014
DANCE.LV žurnāla 2014. gada galavārds un ceļavārdi
29/12/2014
Bailīga doma, trauslas iekšas, dupši-disidenti. Liepājnieki sabaidīja vairāk nekā Orvels
23/12/2014
Garlaicības vārdi un kustības. Par izrādi „Vaņa*”
18/12/2014
Dāvana, trīsoši rozā bikšu gali, četri rūķīši un lācis. Par izrāžu vakaru „Viss baltā”
09/12/2014
Ekspresrecenzija par programmu „Viss baltā”
20/11/2014
Ilgas pēc saprašanas. Par performanci „Saudade”
19/11/2014
Prāta un ķermeņa brīvība
11/11/2014
Debijas baletā „Žizele”
10/11/2014
Sievietes projekts. Par performanci „Saudade”
08/10/2014
Rīgas trīsvienība – Vecmīlgrāvis, Grīziņkalns, Sarkandaugava – mīlestība, cīņa un istaba
24/09/2014
Talinnas ģeometrija. Par „AugustiTantsu festival”
16/09/2014
Indulis un Ārija dejo
28/08/2014
Divi īsstāsti par „z/solo” Zolitūdē
26/08/2014
Atrast skaistumu un dzīvību mēslos. Par „Deja iziet pilsētā” Grīziņkalnā
15/08/2014
Par “Open World” klasiskās dejas vasaras intensīvajiem kursiem Latvijā
11/08/2014
Par koncertu „Baleta zvaigznes Jūrmalā”
23/07/2014
„Lauku pulciņa” ticība mākslai un attīstībai
07/07/2014
Atskats uz II Starptautisko Baltijas Baleta konkursu
26/06/2014
Laiks dejot 2014. Nedēļu pēc festivāla
26/06/2014
Iznāc pagalmā uzdejot!
25/06/2014
Izrāde kā skolas bērns. Recenzija par izrādi „Solo piecpadsmit”
14/06/2014
Vai tu zini, ko tu raksti? Valsis
14/06/2014
Vai tu zini, ko tu raksti? Dive
14/06/2014
Vai tu zini, ko tu raksti? Intervija ar Madonnu
09/06/2014
Attēli par “Solo piecpadsmit”
05/06/2014
Kāpēc Karlsons nelido?
04/06/2014
Olgas Solo
20/05/2014
Riga Magic Dance – mūsdienu deja kā šampanietis
19/05/2014
Dancot gribu! … Pļavā gribu! Par avangardu 19. Starptautiskajā Baltijas Baleta festivālā
09/05/2014
Lilijas Liporas „Abi” . Par uzticēšanos
08/05/2014
1000 zīmes: Abi
17/04/2014
Par Polijas Dejas teātra izrādi „Četrdesmit”
14/04/2014
Daugavpils dejas ap Kazanovu
09/04/2014
Par izrādi “LIVE”
27/03/2014
Džazīgs* vakars
27/03/2014
Džazīgs* vakars
20/03/2014
Par lietu dabu. „Needcompany” un „Izabellas istaba”
20/03/2014
Identitāte – mākslinieks. Par izrādi “Pa ceļam uz mājām”
11/03/2014
Meklēt un piedzīvot. Kristīnes Vismanes intervija ar Madonnu
24/02/2014
Pieskarties debesīm. Par izrādi “Ārā”
13/02/2014
Daugavpils teātra dejas izrāde „Kazanova. Henrieta. Venēcija”. Skatītājas viedoklis
06/02/2014
Jutekliskais franču albāņu krievu balets
06/02/2014
Noticu visam, ko redzu. Par Līgas Lībertes dejas teātra izrādi
24/01/2014
Par Berlīnes Valsts baletskolas viesizrādi „Korsārs”
17/01/2014
Izrāde “Karavīrs” – daudz labāk, nekā izklausās
14/01/2014
Olgas Žitluhinas troļļu valstībā
07/01/2014
“KDi” Ābolu ķocis: izrāde “Ārā”
18/12/2013
Par laikmetīgās dejas izrādi „Ārā”
18/12/2013
„So-so”: par Anša Rūtentāla Kustību teātra izrādi „Viesis”
17/12/2013
Par izrādi „Ārā”
06/12/2013
Ilgi un laimīgi: par laikmetīgās dejas izrādi „Cik tuvu?”
27/11/2013
Deja un ekonomika
20/11/2013
Par Indras Reinholdes laikmetīgā baleta projektu „Borderless”
11/11/2013
1000 zīmes: Dunkani – pravieši!
31/10/2013
Mēs visi esam divi? Ekspresrecenzija par izrādi “Cik tuvu?”
30/10/2013
Pagātnes pote nākotnei. Par izrādi “No zobena saule lēca”
29/10/2013
Par Anša Rūtentāla Kustību teātra izrādi „Viesis”
09/10/2013
Operā lido Karlsons…
04/09/2013
Dunkane: Ķermenis telpā kā jauna kultūras forma un atjaunotājs
04/09/2013
HOMO NOVUS 2013. Trīs nelaimes: vecums, genocīds, Latvijā nav horeogrāfu
02/09/2013
Jūrmalas baleta zvaigznes
01/08/2013
Par Pirmo Starptautisko Baltijas Baleta konkursu
12/07/2013
Takas un laipas jeb gandrīz tikpat gari kā svētku lielkoncerts
26/06/2013
Par izrādi „Parkin’son” festivālā „Laiks dejot”
25/06/2013
Par trīs izrādēm festivālā „Laiks dejot 2013”
19/06/2013
Par „Laiks dejot” 4. dienu
18/06/2013
Par “Laiks dejot 2013” 3. dienu
17/06/2013
Par telpu, robežām un Huanu izrādē “Šobrīd rezidents…”
17/06/2013
Par „Laiks dejot 2013” 2. dienu
16/06/2013
Par LKA Laikmetīgās dejas horeogrāfijas studentu koncertu-eksāmenu. „Laiks dejot” 1. diena
16/06/2013
Atklāj sevī kritiķi! Par „Laiks dejot 2013” pirmo dienu
14/06/2013
Par studentiem un studentu dejas festivālu Viļņā
12/06/2013
Latvijas Profesionālās Baleta asociācijas pārstāvji apmeklē iestudējumu “Skudras nepadodas”
20/05/2013
Bilingvāla atsauksme par izrādi “Mazāk domā, ātrāk skriesi”
19/05/2013
Refleksija par laikmetīgo deju festivāla „New Baltic Dance 2013” kontekstā
09/05/2013
Pa vidu starp laukiem un pilsētu. Izrāde „TURpinĀJUMS”
03/05/2013
Ķermenis kā robeža starp iekšējo un ārējo vidi. Par izrādi “Inside”
02/05/2013
„Mesija” bez svinīguma
02/05/2013
Par izrādi “Inside”
28/04/2013
Atsauksme par baletu bērniem: 80 minūtēs apkārt zemeslodei
24/04/2013
Par Kates Pumpiņas un Margaritas Buharinas diplomdarbiem
24/04/2013
Par koncertu „Jāzepa Vītola skaņdarbu horeogrāfiskas interpretācijas”
23/04/2013
Foršā princese Alise. Par izrādi „Lukrēcija Bordžija”
17/04/2013
Par teātri Sigalovas baletā „Otello”
06/04/2013
Otrās egoistes piezīmes
06/04/2013
1000 zīmes: Otrais
28/03/2013
Komentārs par Kristīnes Neikšinas diplomdarbu
28/03/2013
2 uzmanības izrādei „Pati uzmanība”
20/03/2013
Baibas Kokinas debija baletā „Apburtā princese”
13/03/2013
Dejas lielveikals
12/03/2013
Par studentu darbu vakaru „Pieteikums”
11/03/2013
Par 9. marta „Gulbju ezera” izrādi
25/02/2013
Sarkani melnos toņos. Par “Karmenu. 5 tango.”
21/02/2013
Multifunkcionālie rezervisti
19/02/2013
Mīlestības terapija. Par izrādi „Un atkal par to pašu”
30/01/2013
Pietiekami ērts. Laikmetīgās dejas izrādes “Pietiekami labs” recenzija
27/01/2013
Koncerts-eksāmens dejas kompozīcijā
22/01/2013
Lieliskā un ēteriskā „Žizele”
05/01/2013
Svētku eglīte ar dejas izrādi piedevās
02/01/2013
Kā paņemt rokās ūdeni? Par izrādi „3/4 ūdens”
28/12/2012
Recenzija par Latvijas baleta jubilejas koncertu
20/12/2012
Par izrādi “3/4 ūdens”
20/12/2012
Borisa Eifmana skulptūras un mīlas trijstūri. Balets “Rodēns”
16/12/2012
Latvijas balets un cienījamie 90
10/12/2012
Olgas Žitluhinas dejas kompānijas bēres kā sociālās kopienas rituāls
10/12/2012
Ramonas zeķubikses jeb Skaists sākums citādam „būt”
07/12/2012
Balets veikalā un cieņa pret vēsturi
30/11/2012
Olgas studenti Koktebelē un Zirgu pastā
16/11/2012
Otello: vienkārši kā melns uz balta?
08/11/2012
Māksliniekam ir tiesības, skatītājam ir tiesības, bet nāve ir nāve
08/11/2012
Skatītāja par Līgas Libertes dejas izrādi “Mēs esam ceļotāji”
07/11/2012
Kaislību skices „Artelī”. Skatītāja par izrādi „Tango līnijas”
31/10/2012
Teātra izpēte turpinās… Ekspresrecenzija par izrādi “Stundas”
30/10/2012
Dejiskas piezīmes par „Kabalas noslēpumiem”
15/10/2012
„Baltijas burbuļa” rezidence: ne tik ļoti aizrāvušies cits ar citu
02/10/2012
Lietuviešu dejas kritiķe par izrādi „Sāra Keina”. Lietaina diena paradīzē
15/09/2012
1000 zīmes: E-motional Bodies & Cities „Ilūzijas” Rīgā
10/09/2012
Dzīvi cilvēki traucē uztvert vizuālo mākslu. Par izstādi-performanci „Kāds, kurš…”
02/09/2012
Ja sliktāk kļūst tā, tad lai kļūst
26/08/2012
Par „E-Motional Bodies & Cities” rezidentu salidojumu
21/08/2012
Par „Jaunie nāk!” trešo sēriju
19/07/2012
Lustes ārprāts un pirmatnējais dejas prieks: Baltica 2012
06/07/2012
Buto. Ar māla putekļu kārtiņu
21/06/2012
Par Annas Līvas Jangas „Nāras šovu”
20/06/2012
Par Laiks dejot ceturto dienu
18/06/2012
Laiks dejot trešā diena: skatītājs par Ferenca Fehera izrādi „Dao De”
11/06/2012
Rezumējot dažus baleta notikumus
11/06/2012
Gunta Bāliņa par JVLMA Horeogrāfijas nodaļas diplomdarbiem
10/06/2012
1000 zīmes: Kas ir Zeir?
10/06/2012
Pretenzija uz brīvību jeb „Zeir” ir „Pienā”
31/05/2012
Odi, ziedputekšņi un deja pēc Latīņamerikas kaislību parauga
15/05/2012
Kāpēc ne šajā pavasarī? Skatītāja par izrādi “Kad pūcei aste ziedēs…”
11/05/2012
Lietuvieši un vācieši starp smiekliem un nopietnību
07/05/2012
Pūces aste atkal zied
07/05/2012
Prom no perifērijas
07/05/2012
Festivāla „Provinciālās dejas”
04/05/2012
“New Baltic Dance’12” Viļņā: Briedis atnāca un sievietes uz brīdi atvērās
28/04/2012
“Bajadēras” vaļības un tiklums
25/04/2012
„Bajadēra”: korekti, bet ne vairāk
17/04/2012
Atraktīvā tango stunda
10/04/2012
Dejojošās gudrās pūces sapnis
13/03/2012
Skatītāja par izrādi „Esi ar mani”
13/03/2012
Parunājāmies par “Jaunie nāk! 2” un ne tikai
08/03/2012
„Gulbju ezers” 29. februārī: debijas zālē un uz skatuves
05/03/2012
Debijas „Gulbju ezerā”. Jauns Gulbis
17/02/2012
1000 zīmes: Ņem manas acis
16/02/2012
Dzejtaurenis – dejtaurenis
16/02/2012
No zvirbuļiem līdz ērgļiem. Skatītāja par izrādi “Un atkal pat to pašu. I daļa”
02/02/2012
“Dzirnu” bungas un bumbas. O Fortuna.
12/01/2012
Par izrādes „Sniegbaltīte un septiņi rūķīši” atjaunojumu LNO
10/01/2012
Baleta zvaigžņu svētki
22/12/2011
1000 zīmes: BALTSMELNS
21/12/2011
Tikai gads līdz pasaules galam
20/12/2011
Skatītāja par izrāžu vakaru BALTSMELNS
13/12/2011
Skatītāja par izrādi „Kāds, kurš…”
03/12/2011
Jaunās horeogrāfes ir klāt
25/11/2011
TURPINĀTĪBA. Par Karla Saksa izrādi „Mūka Nestora transs”
17/11/2011
Četras nesavienojamas pasaules
16/11/2011
Balets vai kāpostnieks?
15/11/2011
Apburtās princeses modināšana
14/11/2011
Princese neguļ jeb Karaļvalsts modināšana
13/11/2011
Baleta apburtā princese
06/11/2011
1000 zīmes: Mīļākie – akts
06/11/2011
1000 zīmes: Aklā
02/11/2011
Skatītāja par izrādi No Drums, No Problems
02/11/2011
Dejas, dejiņas un īstas dvēseles ciešanas
24/10/2011
Un kara spoku kuģis peld
13/10/2011
Skatītāja par izrādi Pārsālīts
21/09/2011
1000 zīmes: Satiksme
17/09/2011
Aculiecinieces stāsts par Purvciems. Fragmenti. Deja. (Pur4ik 4ever.)
07/09/2011
Vai pieaugušiem vīriešiem tā piedien uzvesties? Homo Novus 2011 izrādes Antropozoo un Deviņi gadi
05/09/2011
Saimniecībā viss noder. Homo Novus 2011 jau rosās.
27/06/2011
Savelkam Laiks dejot 2011 galus
27/06/2011
Laikmetīgās dejas festivāla apskats: Laiks dejot un smaidīt
26/06/2011
solaris par Laiks dejot pēdējo dienu – perfekti smaga un perfekti viegla izrāde
26/06/2011
Kitijas Balcares recenzija un Jurija Žitluhina fotogalerija par Elīnas Lutces diplomdarbu
16/06/2011
solaris par 14. un 15. jūnija izrādēm jeb skatītājs skaidro un dusmojas
15/06/2011
Ditas Eglītes diplomdarbu recenziju maratona fināls!
14/06/2011
solaris par Dmitrija Gaitjukeviča Persona-less
14/06/2011
Ilzes Zīriņas/ ZI temp.dance izrāde Kad viņi ir citi?
13/06/2011
Dita Eglīte par 12. jūnija diplomdarbiem
13/06/2011
Elīnas Lankovskas izrāde Kažoka otra puse
07/06/2011
Par Meiteņu sapni un Inside
24/05/2011
1000 zīmes: Bez vadiem
20/05/2011
Bez vadiem, bez vārdiem, ar vaidiem slaidiem
19/05/2011
1000 zīmes: Tango līnijas
16/05/2011
1000 zīmes: Quo vadis?
13/05/2011
Galva iet riņķi jeb mums ir kūtra dejas dzīve (recenzija par notikumiem 2010. gada februārī un martā)
09/05/2011
1000 zīmes: Kā tev iet? & Atraitnes
04/05/2011
Laikmetīgā deja ritmos un trokšņos. Gandrīz teātris
26/04/2011
Īsti ķermeņi, neredzēti cilvēki
26/04/2011
1000 zīmes: Sāra Keina
26/04/2011
1000 zīmes: Esi ar mani
26/04/2011
1000 zīmes: Odiseja projekts
21/04/2011
Studentu atsauksmes par izrādi ESI AR MANI
20/04/2011
Akmens darbs
20/04/2011
1000 zīmes: Tava Pieredze Šeit
19/04/2011
Aplamā sarakste
19/04/2011
1000 zīmes: Uz nokaitēta jumta
18/04/2011
Franču pavasara dejas
12/09/2010
„Satiksmes“ organizācija dejā
06/06/2008
Kustoņiem trīsdesmit
Previous
Next